tirsdag 21. mars 2023

Helga vår

I helga har vi spist svigermors fantastiske quiche! Vi har pludret ute i hagen, gått på tur og vært på konsert med Nils Frahm i operaen. Den fikk meg til å tenke at kunst i stor grad også handler om å skape pauser der hvor det passer. White space er det man sier i billedkunsten. Deler hvor det ikke er noe. Det er jo det komposisjon handler om. Under konserten satt vi og fikk frysninger, jeg og B. Den var så flott.

Og så har jeg lagt elsk på kameraet mitt igjen. Jeg har tatt det med ut i mørket på tur og prøvd å ta noen bilder ved barnehagen til gutten vår. På lørdag ble det med ut i hagen da vi tømte aske i pallekarmene. Isak var helt dekket av aske. Asken består nok delvis av en liten fugl som forvillet seg inn i ovnen vår tidligere i vinter. Den blir nå strødd over det som skal bli grønnsaker og blomster til våren. Det er rart å tenke på. 

Jeg håper at du også har hatt en inspirerende helg! Våren er en tid for å fylles på med inntrykk og nye ideer, synes jeg. Apropos inspirasjon, så kom jeg over denne veldig fristende finn-annonsen. Sjekk så mange fine ting i blått og hvitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar