fredag 17. mars 2023

Hallo fra hjemmekontoret!


Slik er utsikten min på hjemmekontor om dagen. Det gir et inntrykk av at jeg maler ofte, men egentlig har jeg bare gjort det to ganger denne uka. I dag sto gutten vår opp grytidlig, og siden jeg fikk levert han i barnehagen mye tidligere enn planlagt, fikk jeg litt tid til å male før jobb. Sånn sett er maleskrinet og penslene finne og ha fremme. Både litt inspirerende, men også tilgjengelig i tilfelle jeg har tid og energi. I kanna har jeg om dagen fortsatt ofte Black Cat sin Frokost-te, som er en slags deilig chai te. På øret har jeg ofte   Leroy Hutson sin "So in love with you" ♫. En skikkelig vårlig soul-sang. På onsdag bestilte jeg bursdagsgaver til franskmannen. Jeg kommer sikkert til å dele hva det er her etter hvert, men kan allerede avsløre at det er noe musikkrelatert. 

I helga får vi besøk av svigermor, så da får vi barnevakt og vi skal utnytte sjansen og dra på konsert! Hva med deg? Ønsker deg en herlig helg! 

2 kommentarer:

  1. Å kunne måle litt innimellom, høyrest veldig avslappande og kjekt ut :) Og ei musikkrelatert gåve er alltid ein klassikar, trur den kjem til å falle i smak! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er håpet mitt også. Også håper jeg inderlig at den kommer tidsnok til bursdagen hans. Knappe to uker igjen!

      Slett