tirsdag 11. april 2023

Aprilparfymen: Juicy Couture - Juicy Couture

Aprilparfymen er en parfyme som vekker minner om en person. En person som jeg ikke har i livet mitt lenger, men som jeg satte stor pris på da jeg fortsatt var i kontakt med henne. Vi var ofte sammen i påskeferien. Denne parfymen var lenge hennes signatur og hun pleide å bruke den i påska. Vedkommende var nok på mange måter en trygghet for meg. Og det var veldig trist da omstendighetene gjorde det slik at vi ikke lenger kom til å treffes. 

Juicy Couture er vel litt slik jeg minnes henne. En stilig og sterk dame som jeg kanskje så litt opp til. Sprudlende, søt (vannmelon), feminin (magnolia og hyacint) og omsorgsfull (crème brûlée). Når jeg har har denne på meg, så føler jeg at litt av de egenskapene smitter over på meg. Og det fascinerer meg. 

Har du noen slike parfymer, som minner deg om en person du ikke har i livet ditt lenger? 

(Og prøv å overse den overdådige flakongen, da :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar