tirsdag 31. januar 2023

Solnedganger

Altså nå! Nå kommer jeg til å fortsette å dele en del naturbilder her fremover. For det er uvirkelig flott her i disse dager. Håper du ikke blir lei! 


Vi tok en liten avstikker etter jeg og B henta Isak i barnehagen i går. Vi trasket rundt på stiene i skogen og himmelen gikk over fra å være lys blå og gyllen, til å bli kraftig oransje med nyanser av lilla og rosa. 


Jeg sukker inni meg når jeg ser på disse bildene. Jeg får liksom ikke nok av disse solnedgangene, jeg! Disse bildene er forresten ikke redigert på noen måte, bare så det er sagt.

Ellers så har jeg faktisk klart å henge opp gardinstenger i stua, alene! Altså, jeg føler nesten at jeg bør få en medalje. Det er faktisk litt stress å gjøre slikt når man er helt grønn på alt som har med hjem og oppussing å gjøre, men jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Det ga meg en ganske god selvtillit og før jeg visste ordet av det så hadde jeg satt opp arbeidsbord og organisert planker i garasjen til neste prosjekt. Jeg hadde Sara Bäckmo sin podcast på øret hele dagen, og hun er jo så fin å høre på. Kan nesten vedde på at dagen ble så produkt bare fordi jeg hørte på hennes positive stemme hele dagen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar