onsdag 28. desember 2022

Salut de Panam!

Vi er i Paris! Og Paris skuffer ikke i år heller! I gata til min svigerinne finnes det koselige blomsterbutikker, herlige og fristende bakerier og ikke minst tebutikken Mariage Frères - som er rene godteributikken for min del.






Gjett hvor mange teposer jeg skal ha med meg hjem?


I går gikk vi forbi en restaurant som jeg og min kjære spiste på da vi lånte leiligheten til søstera hans for tre år siden. Da var jeg bare noen uker på vei med sønnen vår. Nå er han er med oss. Løper rundt etter duene i parken. Det var sånn vi så for oss det skulle bli når vi skulle hit alle tre en dag. 



Jula har vært så intens i år. Vi har gjort mye og sett så mange på så kort tid, og det har til tider vært litt for mye.  I dag er vel den ene dagen hvor jeg har fått hvilt ordentlig. Ikke stått opp for tidlig, ikke stresset med å få gjort alt mulig rart. Nå håper jeg det fortsetter slik de siste dagene før ferien er over for i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar