fredag 4. november 2022

En liten hyllest til Isabella’s Magasin

Hei igjen! Jeg tenkte å dele favorittbladet mitt her på bloggen. (Danske Isabella's Magasin er vel egentlig det eneste bladet jeg faktisk leser, utenom kunstblader.) Noen ganger liker jeg å drømme meg bort i en jordnær verden, full av buketter, lune interørstiler og økologiske hager, og da er Isabella's helt perfekt. Her er noen sider som har inspirert meg litt ekstra. 

Forsiden til månedens utgave.

Jeg blir så glad i de fargerike og lekne interørstilene man ofte finner i bladet. De har så mye personlighet! Kanskje er danskene litt mer vågale enn oss nordmenn? Interiørdesignet her er på en måte ikke så "seriøst" som i Bonytt. Uten at jeg kan sette fingeren helt på hva som gjør det slik… 


Denne stua er bare så fin!

Alltid kjekt med litt DYI i hvert nummer. Særlig nå, før jul.


I hvert nummer er finner man et par reportasjer om hager, eller buketter og kranser dersom det er sesong for det. I løpet av hagesesongen kommer det ofte med et ekstra blad med fokus på vårhagen eller høsthagen. Isabella’s er rett og slett et blad som det er veldig lett å bli glad i!


Bildene er bare helt nydelige!

Hagegoals for blåstugu.

Mange gode tips til å få en fin høsthage.

Og for å ikke å glemme: maten! Hvert nummer inneholder alltid en lekker og relativt enkel tre-retters. I tillegg til flere bakeoppskrifter.


Denne er i lista over oppskrifter jeg må prøve. I våres lagde jeg blant annet denne nydelige rabarbarakaken, som jeg fant i Isabella's.

Og så har de jo alltid en side med siste nytt innenfor økologiske skjønnhetsprodukter. Her blir jeg jo alltid frista til å kjøpe meg noe hver gang jeg leser bladet. Og samtidig lei meg fordi vi ikke har badekar enda. Det er så mye god badesalt der ute! 

En stund var fant man også en norsk versjon av Isabella’s i butikkhyllene, men den har de sluttet å utgi. Jeg hadde virkelig satt pris på å ha et norsk magasin inspirert av lignende trender her, men oppslutningen var kanskje for lav?! Det er så synd, for Isabella's har jo ALT!

God fredag og god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar